Assessment and evaluation in problem-based learning in the course of training students majoring in engineering Ocena i ewaluacja przez rozwiązywanie problemów w trakcie kształcenia studentów na kierunkach inŜynierskich
The article deals with the methods for assessments and evaluation of knowledge
and professional skills of students’ majoring in engineering in the course
of their problem-based learning. Offered are the methods for testing and evaluating
students’ theoretical knowledge, practical skills and logical-analytical thinking.
Shown are the results of the experiment, which prove that PBL promotes
students’ confidence in their problem-solving skills which can be of benefit to
their future courses and in careers
Artykuł dotyczy metod oceny i ewaluacji wiedzy i umiejętności zawodowych
studentów na kierunkach inŜynierskich w trakcie nauki przez rozwiązywanie
problemów. Opisane są tu metody testowania i oceny teoretycznej wiedzy
uczniów, umiejętności praktycznych i myślenia analitycznego-logicznego.
Przedstawione są wyniki eksperymentu, które dowodzą, Ŝe PBL wzmaga pewność studentów w zakresie umiejętności rozwiązywania problemów, które mogą
być wykorzystane w ich dalszym kształceniu i rozwoju kariery
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00