This article shows that as the internal dominant factor of self-regulation of
behavior and activity of adolescents in transitional period of age development
appears the confidence of a leaner, on the level of development of which depends
the ability of adolescents to organize, guide and regulate the learning activity
by the intellectual and volitional, moral and ethical and emotional and
communicative channels
W artykule pokazano, iż dominującym czynnikiem w wewnętrznej samoregulacji
zachowań i aktywności młodzieŜy w okresie dorastania jest osiągnięcie poziomu rozwoju samodzielności uczenia się, która zaleŜy od zdolności nastolatka
do organizowania, kierowania i regulowania kształcenia intelektualnych,
wolicjonalnych, moralnych oraz emocjonalnych kanałów komunikacyjnych
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00