Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Multibook and the traditional book in the opinion of teachers of early childhood education
Artykuł porusza tematykę wykorzystania multibooka w pracy z uczniami na
I etapie edukacji. Na wstępie wyjaśniony został termin multibook i odniesiony
on został do standardów kształcenia nauczycieli. Prezentowane tu wyniki badań
pokazują stosunek nauczycieli do zastosowania tego środka dydaktycznego na
zajęciach z uczniami.
The article discusses the topic of the use of multibook in working with students
on the first stage of education. The first term is explained and referenced
multibook he was the teacher training standards. Research results presented
herein show the ratio of teachers to apply that measure learning in the classroom
with students.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00