The fundamental approaches to the analysis of low frustration tolerance in the student`s age Podstawowe metody analizy niskiego poziomu tolerancji zjawiska frustracji w czasie studiów
In this article it has been represented the fundamental approaches to the
problem of low frustration tolerance in the student’s age. It has been defined the
main definitions, forms, causes and ways of overcoming of the investigating
phenomenon.
W tym artykule zostało zaprezentowane podstawowe podejście do problemu
niskiego poziomu tolerancji zjawiska frustracji studentów. Zostały określone
podstawowe definicje, zestawy cech, przyczyny i sposoby przezwycięŜania oraz
metody badania tego zjawiska.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00