Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The fundamental approaches to the analysis of low frustration tolerance in the student`s age

Tytuł:
The fundamental approaches to the analysis of low frustration tolerance in the student`s age
Podstawowe metody analizy niskiego poziomu tolerancji zjawiska frustracji w czasie studiów
Autorzy:
BOZHOK, Nataliya
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/457805.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
frustration tolerance
student’s age
didactic of high school
zjawisko frustracji
czas studiów
dydaktyka szkoły wyŜszej
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2012, 3, 1; 191-196
2080-9069
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this article it has been represented the fundamental approaches to the problem of low frustration tolerance in the student’s age. It has been defined the main definitions, forms, causes and ways of overcoming of the investigating phenomenon.

W tym artykule zostało zaprezentowane podstawowe podejście do problemu niskiego poziomu tolerancji zjawiska frustracji studentów. Zostały określone podstawowe definicje, zestawy cech, przyczyny i sposoby przezwycięŜania oraz metody badania tego zjawiska.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies