Cílem příspěvku je poukázat na problematiku současného využití počítače
ve výuce v kombinované a distanční formě studia. Kromě podpory a řízení
vzdělávacího procesu slouží v případě internetového připojení k vyhledávání
informací, komunikaci, e-learningu a dalším aktivitám využitelnými jak
pedagogy, tak studenty. Průzkumná sonda prokázala prohlubování počítačové
gramotnosti respondentů, jejíž základy získali již v průběhu studia na střední
škole.
The objective of this entry is to point out problems connected with the present
usage of computers in education as regards the combined and distant form
of study. Except supporting and controlling the educational process, computers –
when connected to internet – serve for searching information, communication,
e-learning and other activities that can be utilized both by pedagogues and students.
Exploring interviews have proven a deepening computer literacy of respondents
the basis of which they acquired already during the course of study at
high school.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00