Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zainteresowania techniczne studentów kierunku edukacja techniczno-informatyczna

Tytuł:
Zainteresowania techniczne studentów kierunku edukacja techniczno-informatyczna
Technical interests of students course of study education in technology and computer science
Autorzy:
MARSZAŁEK, ALEKSANDER
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/457086.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
zainteresowania
zainteresowania zawodowe
zainteresowania wyrażane
zainteresowania techniczne
dydaktyka szkoły wyższej
interests
vocational interests
technical interests
higher education
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2016, 7, 2; 108-113
2080-9069
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule ukazano i uzasadniono potrzebę badań zainteresowań zawodowych, technicznych u studentów. Teoretyczne rozważania uzupełniono badaniami zainteresowań technicznych studentów kierunku edukacja techniczno-informatyczna. Słowa kluczowe: zainteresowania, zainteresowania zawodowe, zainteresowania wyrażane, zainteresowania techniczne, dydaktyka szkoły wyższej.

In the article it is shown and justified the need for research of technical, vocational interests of university students. Theoretical considerations supplemented with research of technical interests of students course of study Education in Technology and Computer Science.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies