Artykuł omawia problematykę nauczania przedmiotów informatycznych
w szkołach. Jest próbą udzielenia odpowiedzi na pytanie, które zagadnienia programowe
są interesujące dla uczniów, a które ich zdaniem są zbędne w programach
nauczania informatyki. Opinie uczniów szkół porównano z opiniami studentów
i ich kompetencjami.
This article talk about the problems of teaching informatics subjects in
schools. It is an attempt to answer the question: which curriculum issues are
interesting to pupils, and that they feel are unnecessary in the curriculum of informatics.
Opinions of pupils was compared with the opinions of students and
their competences.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00