Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mapy myśli w nauczaniu techniki – analiza prac i opinii uczniów

Tytuł:
Mapy myśli w nauczaniu techniki – analiza prac i opinii uczniów
Mind mapping in technical education – analysis of the work and opinion of students
Autorzy:
CIESIELKA, Marta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/456947.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
mapy myśli
metody nauczania
edukacja techniczna
metody aktywne
mind mapping
teaching methods
technical education
active methods
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2016, 7, 4; 136-142
2080-9069
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zaprezentowano zastosowanie map myśli w nauczaniu zajęć technicznych w szkole podstawowej i gimnazjum. Przedstawiono szczegółową analizę prac uczniów, jak rów-nież wyniki badań ankietowych prezentujących opinie uczniów dotyczące niniejszej metody.

The article presents the application of mind mapping in technical education in primary and secondary schools. A detailed description of the analysis of student work as well as the results of the survey presenting the students' opinions about this method are described in this work.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies