Videokonferenčný systém ako inovačný prvok vo vzdelávaní Video Conferencing System as an Innovative Element in Education System wideokonferencyjny jako innowacyjny element w edukacji
Príspevok vznikol ako jeden z výstupov riešenia projektu KEGA č. 173-
018UKF-4/2010 zameraný na problematiku uplatňovania videokonferenčného
systému vo vzdelávaní. Po ukončení pedagogického experimentu boli pomocou dotazníkovej metódy zisťované názory pedagógov na danú formu vzdelávania.
Vyhodnotenie dotazníkov a ich interpretácia sú nosnou časťou príspevku.
The paper is one of the solution outputs of the project KEGA No. 173-
018UKF-4/2010, which deals with the issue of implementation of the video conferencing
system in education. After having carried out the pedagogical experiment,
the teachers´ views of the given form of education were examined via the
questionnaire. The evaluation and analysis of the data obtained through the questionnaire
form the basis of this paper.
Artykuł jest jednym z wyników zrealizowanego projektu KEGA nr 173-
018UKF-4/2010. Skoncentrowano się w nim na problematyce wykorzystania
systemów wideokonferencyjnych w edukacji. Po przeprowadzeniu eksperymentu
z wykorzystaniem wideokonferencji w nauczaniu zbadano opinie nauczycieli
różnych typów szkół na temat możliwości wykorzystania tej formy kształcenia,
a wyniki przedstawiono i opisano w niniejszym opracowaniu.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00