Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą – sprawozdanie z badań

Tytuł:
Efektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą – sprawozdanie z badań
The effectiveness of the use of electronic school management – research report
Autorzy:
TUCZYŃSKI, Krystian
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/456875.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
technologie informacyjne
dziennik elektroniczny
badania pedagogiczne
zarządzanie szkołą
information technology
electronic diary
pedagogical research
school management
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2016, 7, 1; 44-50
2080-9069
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono wyniki badań z zakresu efektywności wykorzystywania elektro-nicznego systemu zarządzania szkołą, które zrealizowane zostały w ramach pracy magisterskiej. Głównym celem badawczym było określenie zmian, jakie zachodzą pod wpływem wykorzystywa-nia dzienników elektronicznych w szkolnictwie.

The article presents results of research on the effectiveness of the use of an electronic system of school management that were implemented as part of thesis. The main objective of the research was to determine the changes occurring under the influence of the use of electronic class register in education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies