Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Využití moderní didaktické techniky ve výuce

Tytuł:
Využití moderní didaktické techniky ve výuce
The use of modern educational technology in teaching process
Autorzy:
Miroslava, MIKLOŠÍKOVÁ
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/456607.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
didaktická technika
interaktivní tabule
vizualizér
výpočetní technika
educational technology
interactive board
visualiser
computer technology
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2013, 4, 2; 109-109
2080-9069
Język:
czeski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zásada názornosti je jedním z fundamentálních principů. Prostřednictvím zrakových vjemů jsou vytvářeny představy a osvojovány pojmy a vztahy na základě vnímání předmětů, jevů nebo jejich zobrazení. Nezastupitelnou roli v tomto procesu sehrává moderní didaktická technika, jakou je vizualizér a interaktivní tabule.

The visualization rule belongs to some of the most fundamental principles. Through visual presentation the ideas are created and the terms are adopted on the basis of perception of the presented objects and events. In this process, the modern didactic tools, such as the visualizer/presenter or the interactive blackboard, play their essential roles.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies