Artykuł podkreśla desygnaty współczesnej ICT, technologiczno-kulturowy
postęp odnajdujący swoje odzwierciedlenie we współczesnych teoriach kształcenia.
Zwraca uwagę na ICT jako narzędzie kognitywne rozpatrywane na
gruncie zintegrowanego stanowiska teoretycznego, na które składają się: teoria
poznania sytuacyjnego i rozproszonego oraz teoria aktywności. Eksponuje
problemy w definiowaniu i opisywaniu mechanizmu uczenia się wspomaganego
narzędziami ICT oraz w realizacji badań nad edukacyjną funkcją narzędzi
ICT.
Article emphasizes contemporary designata of ICT, technological and cultural
progress which finds its reflection in contemporary theories of education.
Draws attention to ICT as a cognitive tool considered on the basis of an integrated
theoretical positions, which include: the theory of situational and distributed
cognition and activity theory. Exposes the problems in defining and describing
the mechanism of ICT tools aided learning and in implementing research on
educational function of ICT tools.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00