Although one of the education’s major goals is to find efficient ways to integrate
web-based technologies with the traditional teaching methods applied in
teaching-learning process, little research has been made in this area. The article
provides the study of the educational value of Web Quests in teaching foreign
languages at universities, their role in fostering students’ basic competencies and
enhancing their critical thinking. Presented is a Web Quest created by first-year
students of Vinnytsia Institute of Economics of Ternopil National Economic
University with its further detailed description. Provided are some results of the
experiment, which prove the didactic efficiency of Web Quests, integrated with
other teaching methods, for improving students’ autonomous learning skills.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00