Způsob vnímání vybraných pojmů školního a sociálního prostředí studenty Univerzity v Rzeszowe v roce 2010 a 2011 Sposób postrzegania wybranych kategorii odnoszących się do szkoły i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego w roku akademickim 2010/2011
The entry deals with the way of perception of chosen terms referring to
school and social environment by students of the University in Rzeszow in 2010
and 2011. The comparison is made by the means of a semantic differential by
students of the field of study called technical and information education and
pedagogy
Tematem opracowania jest sposób postrzegania wybranych terminów odnoszących
się do szkoły i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu
Rzeszowskiego na podstawie badań przeprowadzonych w latach 2010/2011.
Badania dokonywano przez zastosowanie metody analizy róŜnic semantycznych
w zasobie pojęciowym studentów róŜnych kierunku studiów edukacji technicznej
i pedagogiki
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00