This study uses the self-regulated learning and Tinto’s model to explain the relationship between academic performance and student satisfaction in a public university in Malaysia. A total of 299 Malaysian undergraduate students were chosen and personally given questionnaires. An important outcome of this study was the existence of a relationship between academic performance and student satisfaction. One interesting finding was that students with a lower cumulative grade point average (CGPA) tend to be more satisfied than those who obtained higher CGPA.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00