Obsahom príspevku je sumarizácia výstupov riešiteľského kolektívu
vyplývajúcich z riešenia grantovej úlohy KEGA č. 035UKF-4/2012 Program
rozvoja priestorovej predstavivosti žiakov nižšieho sekundárneho vzdelávania.
Počas obdobia riešenia grantovej úlohy riešitelia venovali pozornosť možnostiam
rozvoja priestorovej predstavivosti žiakov v technickom vzdelávaní na základnej
škole. Empirický výskum bol realizovaný na základe analýzy odbornej literatúry
zaoberajúcej sa biológiou dieťaťa, psychológiou a vzdelávaním žiakov na
základných školách.
The paper brings the outcomes summary of the grant project KEGA No.
035UKF-4/2012 The programme of the space imagination development of lower secondary learners. During the period of solving the grant problem, the project
team focused on the possibilities of the space imagination development of
learners in the technical education in primary schools. The empirical research
was carried out on the basis of the analysis of professional literature dealing with
the child´s biology, psychology and education of primary school learners.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00