This article describes the results of research whose purpose was to identify
typical learning styles of upper primary school pupils. The learning styles of
pupils were determined using the VARK questionnaire. Two typical groups of pupils that differed in preferences of individual learning styles were subsequently
identified by using a generalized cluster analysis. The first group of pupils
(71%) preferred learning style K. It was comprised mostly of older pupils
and pupils from the city and it included more girls than boys. The second group
of pupils (29%) preferred learning style R. It was comprised mostly of younger
pupils, and girls and boys were equally represented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00