Interaktívna tabuľa a rozvoj vybraných kľúčových zručností žiakov na hodinách Techniky Interactive boards and development of selected key competences of pupils in lessons of technology
Štúdia prezentuje zámery a ciele riešiteľského kolektívu grantového projektu
KEGA 015 PU – 4/2013. Projekt je zameraný na vytvorenie metodiky aplikácie
interaktívnej tabule pre prípravu učiteľov nižšieho sekundárneho vzdelávania
(technika, fyzika a matematika) na vysokých školách. Metodika má eliminovať
dopady transformačných zmien, t.j. vytvoriť podmienky na implementáciu
interaktívnej tabule na nové vzdelávacie obsahy s akcentom na rozvoj kľúčových
zručností žiakov.
The study presents the aims and objectives of a research team of the KEGA
015 PU – 4/2013 research project. The project aims to create a methodology of application of interactive board in the training of pre-service teachers in lower
secondary education (technology, physics and mathematics) at the universities
training these teachers. A proposed methodology of application seeks to eliminate
the effects of transformational changes, that is to create conditions for the
implementation of interactive boards in new educational content with an emphasis
on the development of pupils’ key skills.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00