Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie motywacji do nauki w polskich szkołach w opinii nauczycieli

Tytuł:
Kształtowanie motywacji do nauki w polskich szkołach w opinii nauczycieli
Developing Motivation to Learn in Polish Schools in the Opinion of Teachers
Autorzy:
MORAŃSKA, DANUTA
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/455857.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
efekty kształcenia
nauczyciele
motywacja do uczenia się
learning outcomes
teachers
motivation to learn
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2018, 9, 4; 43-48
2080-9069
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Motywacja do uczenia się jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o podejmowaniu przez uczniów aktywności edukacyjnej. O jej trwałości decyduje fakt, czy została wywołana czynnikiem zewnętrznym czy też wynika z wewnętrznego przekonania o potrzebie posiadania wiedzy. W artykule przedstawiono opinie nauczycieli na temat motywacji uczniów do uczenia się.

Motivation to get knowledge is one of the most important factors resulting in students educational activity. Its durability comes out of the fact whether motivation was caused by external factor or inner belief that it is necessary to posess some knowledge. The article contains opinions given by the teachers about students educational motivations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies