Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Harmony and Disharmony of General Education in Natural and Technical Sciences

Tytuł:
Harmony and Disharmony of General Education in Natural and Technical Sciences
Autorzy:
KACZOR, Tadeusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/455734.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
core curriculum
inter-subject correlation
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2015, 6, 1; 244-248
2080-9069
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the advantages of the correlation of education curricula in the field of natural and technical sciences, and the consequences of lack of such a program coherence. Based on a detailed analysis of the latest core curricula regarding the fourth stage of education (secondary school), the areas of an evident disharmony are shown in teaching mathematics and physics as the most representative natural science subjects.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies