Postawa wobec pracy współczesnego nauczyciela wyrazem jego stosunku do działań pedagogicznych w szkole Modern teacher’s attitude towards work as expression of his attitude towards pedagogic initiatives at school
Artykuł dotyczy pobieżnego (z racji jego objętości) opisu stosunku współczesnego nauczyciela
do pracy. Czynnikami wspomagającymi dokonanie analizy jest opis postaw wobec pracy pedagogicznej,
elementów wskazujących na gotowość do pracy, jego relacje do przemian współczesności
oraz pożądane cechy współczesnego pedagoga.
The article superfinally describes modern teacher’s attitude. Amongst the factor allowing to
conduct an analysis are: description of attitudes towards pedagogic work and constituents indicating
readiness for job, attitude towards modern transformations and desirable traits of modern
teacher
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00