Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badań

Tytuł:
Badanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badań
Research of possibilities educational augmented reality – research report
Autorzy:
WARCHOŁ, Tomasz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/455651.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
edukacja
rozszerzona rzeczywistość
badania, możliwości
uczenie się
dydaktyka
education
augmented reality
research
possibilities
learn
didactics
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2016, 7, 1; 124-129
2080-9069
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono wyniki badań preferencji nauczycieli i studentów w zakresie moż-liwości rozszerzonej rzeczywistości. Przedstawione zagadnienie ukazuje potrzebę współczesnego społeczeństwa na wdrażanie nowych technologii do procesu dydaktycznego.

This article present the results of preferences teacher and students in the selection of possibili-ties educational augmented reality. Presented problem show that the modern society want to use modern technologies in educational process.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies