Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mechanizm grywalizacji w nauczaniu podstaw programowania

Tytuł:
Mechanizm grywalizacji w nauczaniu podstaw programowania
Using Gamification in Teaching Introductory Programming Course
Autorzy:
ANDRZEJEWSKA, MAGDALENA
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/455356.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
metody nauczania
grywalizacja
motywacja
podstawy programowania
teaching methods
gamification
motivation
introduction to programming
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2017, 8, 3; 151-156
2080-9069
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono koncepcję realizacji oraz spostrzeżenia związane z przeprowadzeniem eksperymentalnego kursu z przedmiotu podstawy programowania, w którym zastosowano mechanizm grywalizacji. Kurs przeznaczony był dla studentów kierunku informatyka. Opracowano go z wykorzystaniem narzędzi dostępnych na platformie Moodle.

The article presents the concept of implementation and the final observations related to the experimental gamified course for the subject Introduction to programming, that was designed for the computer science students. The course was developed using the tools available on the Moodle platform.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies