Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analýza výskumov z oblasti rozvoja priestorovej predstavivosti žiakov

Tytuł:
Analýza výskumov z oblasti rozvoja priestorovej predstavivosti žiakov
Analysis of studies of the development of spatial imagination of students
Autorzy:
KUNOVÁ, Silvia
BÁNESZ, Gabriel
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/455294.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
technické vzdelávanie
technická predstavivosť
priestorová predstavivosť
technology education
technical imagination
spatial imagination
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2013, 4, 1; 77-81
2080-9069
Język:
słowacki
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Priestorová predstavivosť, technickej predstavivosti v technických predmetoch a v technickej praxi sú dôležitým prvkom technických zručností každého technika. Vymedzenie pojmov priestorová a technická predstavivosť v odbornej literatúre. Stručný prehľad pedagogických výskumov a experimentov v oblasti rozvoja technickej a predstavivosti predstavivosti žiakov.

The spatial imagination, technical imagination in technical subjects and technical practice are an important element of technical skills of each technique. Definitions spatial and technical imagination in the scientific literature. Brief overview of educational research and experimentation in the development of technical and spatial imagination of students.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies