W artykule omówiono wiadomości dotyczące reklamy w mediach społecznościowych. Zamieszczono wyniki badań ankietowych, których przedmiotem była ocena wpływu działań reklamowych prowadzonych w social media na decyzje zakupowe respondentów.
The article discusses advertising on social media. The author carried out a survey assessing impact of social media advertising on the consumer preferences.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00