Wykorzystanie metodyk zwinnych do poprawy wiedzy i umiejętności projektowych studentów kierunków technicznych Using agile methodologies to improve knowledge and project skills of students in technical fields of studies
W artykule zostały przedstawione wyniki badań dotyczące skuteczności wdrażania zwinnych
metodyk w ramach realizowanych projektów przez wybrane grupy studentów technicznych. Została
opisana zastosowana gra symulacyjna, która pozwoliła na praktyczne zapoznanie się z zasadami
podejścia Scrum. Przedstawiono również propozycję praktycznej adaptacji podejścia zwinnego do
realiów projektów studenckich z uwzględnieniem specyfiki i ograniczeń czasowych.
The paper presents the results of research on effectiveness of agile methods implementation
within projects carried out by selected IT student groups. Simulation game was applied for groups
under research, which helped subjects to experience Scrum rules in practice. We present the results
of the game and the proposal for practical adaptation of agile approach into student projects taking
into consideration their specifics and time constraints.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00