Nauczanie projektowania grafiki wektorowej, animacji i oprogramowania w środowisku Adobe Flash Teaching vector graphics design, animation and software development in the Adobe Flash environment
Artykuł opisuje zalety włączenia technologii Flash w cykl dydaktyczny. Odpowiada
na pytania, dlaczego warto zaangażować technologię Flash, jak zaplanować
treści kształcenia oraz cykl nauczania. Środowisko Adobe Flash wraz z ActionScript
stało się uzupełnieniem dotychczas używanego HTML i JavaScript. Poszerzyło ono
możliwości tworzenia dynamicznych i multimedialnych witryn internetowych, reklam,
a nawet prostych gier, dzięki czemu jest doskonałym narzędziem do nauki
tworzenia grafiki wektorowej oraz animacji. Niezwykle bogate możliwości, jakie
niesie ze sobą to środowisko, pozwolą również na opracowanie kursów traktujących
o tematyce skalowalnego, multimedialnego oprogramowania.
Teaching modern internet technology is not an easy task. Due to the multitude
of solutions and standards, it is sometimes difficult to decide which specific
environment we should use and it’s even more difficult to develop a plan of
teaching it. If the course includes multi-media programming technologies, consider
incorporating Adobe Flash and its ActionScript language. Extremely rich
opportunities posed by this environment will allow courses, both dealing with
vector graphics animation, as well as those that focus on a scalable, multi-media
software development.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00