Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena poznawcza i strategie radzenia sobie ze stresem a style humoru personelu instytucji resocjalizacyjnych

Tytuł:
Ocena poznawcza i strategie radzenia sobie ze stresem a style humoru personelu instytucji resocjalizacyjnych
Autorzy:
Karłyk-Ćwik, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/45491963.pdf
Data publikacji:
2023-06-27
Wydawca:
Akademia Policji w Szczytnie
Tematy:
humor
stres
ocena poznawcza
strategie zaradcze
pedagog resocjalizacyjny
Źródło:
Przegląd Policyjny; 2023, 149(1); 15-40
0867-5708
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem badania, przeprowadzonego w grupie 334 pedagogów resocjalizacyjnych, było zidentyfikowanie preferowanych przez nich stylów humoru, kategorii oceny poznawczej oraz strategii radzenia sobie ze stresem z uwzględnieniem różnic międzypłciowych, a także ustalenie korelacji pomiędzy tymi zmiennymi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies