This article conducts a comparative analysis of the counterterrorism approaches and strategies employed by Poland and Turkey, with a specific focus on the contributions of Police Academy in Szczytno and the Turkish Police Academy. By examining the training, research, and collaborative efforts of these institutions, this study seeks to identify similarities, differences, and lessons that can enhance the effectiveness of counterterrorism measures in both countries. The findings contribute to a deeper understanding of the evolving nature of terrorism and highlight innovative approaches for future cooperation and knowledge exchange.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00