Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnosis as the foundation of early intervention teaching children in kindergarten

Tytuł:
Diagnosis as the foundation of early intervention teaching children in kindergarten
Autorzy:
Cygan, Barbara
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/454146.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Akademia Ignatianum w Krakowie
Tematy:
disturbance
difficulty
diagnosis
development support
quasiexperiment.
Źródło:
Multidisciplinary Journal of School Education; 2017, 11; 29-49
2543-7585
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This publication is devoted to the issue of pre-diagnosis and its role in the early detection of problems/delays/disharmony or developmental disorders in children at this age. Preschool diagnosis, supported by observation, as it is often the first study, on the basis of which the regularity or irregularity of a child’s development can be stated. It is the duty of teachers in relation to the results of this diagnosis, to take action to support the development of a child diagnosed with problems / delays / disharmony and disorder in order to reduce them. Early diagnosis and, consequently, early action enable one to avoid deepening the problems/disorders/disharmony or delays, and allows the child to function in the family and society.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies