The solution of repeating a school grade when learners do not achieve required
level of knowledge or skills has as many proponents as opponents. Numerous
educational systems support a grade retention as the method of obtaining better
learning outcomes. In the same time, others do not allow to repeat a school year and
recommend automatic promotion. The growing problem of school failures, among
them repeating a school grade or even dropouts, is still present in the academic
discourse. This article presents the impact of school failures and its range from the
point of view of learners attending Polish secondary school for adults.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00