The first purpose of this study is to underline the importance of the
responsibilities of the employees for quality customer relations with regard to
the ironmongery aspect of the industrial and commercial life. The second
purpose of this study is to discover the understanding of the employees
towards their own customer relations exhibited during the performance of
sale and to reveal the determinant factors that may affect the probability and
success of the ironmongery business. Ironmongery business have been
focusing on the priorities such as range of goods, supply of materials, and
working with low inventories and reducing the transportation costs in
consideration to the current economic and market conditions. In this study,
we aim to discover the views, opinions and remarks of sale representatives,
employees and business owners working at each point of contact with the
customers in as “the most reliable” manner as possible in order to reveal the
understanding related to customer relations in the ironmongery industry.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00