Szkoły wyższe muszą się zmagać z rosnącymi aspiracjami edukacyjnymi społeczeństwa oraz z dużą konkurencyjnością
na rynku usług edukacyjnych. W przypadku dużej konkurencji szkoła wyższa musi podejmować określone działania,
mające na celu poinformowanie, zachęcenie i przekonanie potencjalnego studenta do skorzystania z jej oferty. Artykuł
przedstawia wybrane instrumenty zarządzania promocją szkoły wyższej. Definiuje pojęcia promocji i działań wizerunkowych.
Prezentuje instrumenty promocji i przykłady środków przekazu informacji stosowanych w szkolnictwie wyższym.
Higher education institutions must struggle with growing educational aspiration of the society and with the great competitiveness on the market of education services. In case of the great competition the higher education institution must
take certain actions, designed to inform, encourage and convince potential students to take advantage of the offer. The
article is showing chosen instruments of managing the promotion of the higher education institution. He is defining
notions of the promotion and image operations. He is presenting instruments of the promotion and examples of means of the communication applied in the higher education.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00