Kierunki i priorytety w procesie budowy społeczeństwa informacyjnego w Polsce w kontekście tendencji zarządzania firmami Trends and priorities in the process of creating information society in Poland in the context of corporate management
Artykuł zwraca uwagę na podejścia do budowy społeczeństwa informacyjnego, prezentuje obraz wykorzystania technologii komunikacyjnych i informacyjnych w Polsce. Analiza wybranych koncepcji organizacji i zarządzania firmami prowadzi do wskazania priorytetowych działań nakierowanych na konkurencyjność polskiej gospodarki.
The paper describes the approaches to developing information society, outlines state of using information and communication technology in Poland. The analysis of certain management concepts leads to indicate key activities that are focused on improvement of Polish economy competitiveness.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00