Tytuł pozycji:
Oblicze polskiej szkoły przez pryzmat nauczycielskiej wiedzy o dzieciach i procesie nauczania i uczenia się, (rec.) Agnieszka Nowak-Łojewska, Od szkolnego przekazu do konstruowania znaczeń. Wiedza społeczna młodszych uczniów z perspektywy nauczyciela, Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra 2011, ss. 348.
- Tytuł:
-
Oblicze polskiej szkoły przez pryzmat nauczycielskiej wiedzy o dzieciach i procesie nauczania i uczenia się, (rec.) Agnieszka Nowak-Łojewska, Od szkolnego przekazu do konstruowania znaczeń. Wiedza społeczna młodszych uczniów z perspektywy nauczyciela, Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra 2011, ss. 348.
- Autorzy:
-
Surma, Barbara
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/449014.pdf
- Data publikacji:
-
2014-12-28
- Wydawca:
-
Akademia Ignatianum w Krakowie
- Źródło:
-
Studia Paedagogica Ignatiana; 2014, 17; 249-252
2450-5358
2450-5366
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie