Tytuł pozycji:
Mistrz i uczeń – rozmowy o analizie transakcyjnej Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy, Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii
- Tytuł:
-
Mistrz i uczeń – rozmowy o analizie transakcyjnej Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy, Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii
Master and Student: Conversations on Transactional Analysis Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy, Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego
- Autorzy:
-
Gbyl, Aleksandra
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/448680.pdf
- Data publikacji:
-
2017
- Wydawca:
-
Akademia Ignatianum w Krakowie
- Źródło:
-
Studia Paedagogica Ignatiana; 2017, 20, 3; 195-197
2450-5358
2450-5366
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie