Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obrazy medialne – obrazy mentalne. Wybrane aspekty retoryki obrazu medialnego (na przykładzie wizerunku obcego/innego)

Tytuł:
Obrazy medialne – obrazy mentalne. Wybrane aspekty retoryki obrazu medialnego (na przykładzie wizerunku obcego/innego)
Autorzy:
Cich, Bernadeta
Drąg, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/447723.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Tematy:
visual rhetoric, rhetoric of the image, media image, mental image, pictures, images
retoryka wizualna, retoryka obrazu, obraz medialny, obraz mentalny, pictures, images
Źródło:
Studia Socialia Cracoviensia; 2016, 8, 2
2080-6604
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
An article is about the tools used to describe the rhetoric of the media image and the mental image. The selected aspects of image rhetoric such as the image of the Stranger (Roma, migrants) in visual media were a case study. In classical rhetoric the language is the object of description. There is a need to described visual media in the context of filmmaking workshop. The article describes the visual culture from the perspective of media science.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies