Celem artykułu jest ustalenie czy technologie multimedialne prezentują wystarczająco wysoki
poziom, by mogły skutecznie wspomagać nauczanie języków obcych oraz w jakim stopniu są one
wykorzystywane. Dlatego wykonana została analiza porównawcza programów multimedialnych
wspomagających proces nauki języków obcych oraz badanie ankietowe sprawdzające opinie użytkowników
na temat ich użyteczności, skuteczności i efektywności.
The main purpose of the article is to determine whether multimedia technologies present sufficiently
high level to enable them to effectively support teaching of foreign languages and the
level of their use in this goal. That is why the comparative analysis of the multimedia applications
from this area was made and also was done the poll analysis viewing user reviews on their usefulness,
effectiveness and efficiency.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00