Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza transakcyjna w budowaniu klimatu szkoły – w poszukiwaniu pozytywnej profilaktyki zachowań ryzykownych

Tytuł:
Analiza transakcyjna w budowaniu klimatu szkoły – w poszukiwaniu pozytywnej profilaktyki zachowań ryzykownych
The role of transactional analysis in creating school climate – in search of positive prevention of risky behaviours
Autorzy:
Kania, Sławomir
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/445880.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie. Wydawnictwo Uczelniane
Tematy:
profilaktyka pozytywna
klimat szkoły
analiza transakcyjna
positive prevention
school climate
transactional analysis
Źródło:
Edukacyjna Analiza Transakcyjna; 2016, 5; 111-121
2299-7466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to demonstrate usefulness of transactional analysis as a method of shaping school climate. The author begins with describing the present state of social prevention, and then, on the basis of positive prevention, outlines the importance of school climate. Next, he analyses usefulness of transactional analysis as a method of creating positive school climate and concludes his reflections.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies