Artykuł przedstawia główne przesłanki rozwoju koncepcji doświadczania marki i koncentruje się na wskazaniu implikacji tej koncepcji w zachowaniach konsumentów. Prezentuje przegląd literatury, wskazując na wielowymiarowość i złożoność koncepcji, która jest analizowana przez filozofów, kognitywistów oraz ekonomistów. Zidentyfikowane obszary zachowań konsumentów wrażliwe na zmiany wywołane doświadczaniem marki wskazują na szeroki zakres oddziaływania doznań. Zatem koncepcja ta wymaga holistycznego ujęcia, które uwzględni różne aspekty zachowań konsumentów.
The article presents the main premises of development of the concept of brand experience and focuses on indication of this concept's implications in consumers' behaviour. It presents a review of literature, pointing out to multi-dimensionality and complexity of the concept which is analysed by philosophers, cognitivists and economists. The identified areas of consumers' behaviour sensitive to the changes caused by experiencing the brand indicate a wide range of feelings impact. Therefore, this concept requires a holistic approach which will take into account various aspects of consumers' behaviour.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00