Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Опыт формирования и диагностики ключевой информационной компетентности у младших школьников средствами внеурочно-домашней деятельности

Tytuł:
Опыт формирования и диагностики ключевой информационной компетентности у младших школьников средствами внеурочно-домашней деятельности
Experience of formation and diagnostics of key information competence in primary school students after school home activities
Autorzy:
Пинженин, Павел
Титаренко, Наталья
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/443080.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
ADVSEO
Tematy:
KEY INFORMATION COMPETENCE
INFORMATION COMPETENCE ASPECTS
AFTER SCHOOL HOME ACTIVITIES
Źródło:
General and Professional Education; 2011, 4; 53-56
2084-1469
Język:
rosyjski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The experience of forming and diagnosing the key information competence of primary school students by means of after school home activities is described in the paper. The role of All-Russian distance intellectual competition “ESM – Erudite person” in the formation and diagnosing the key information competence is shown. Methods and techniques of working with primary school students are shown.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies