Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ROLA MOTYWACJI W PROCESIE UCZENIA SIĘ JĘZYKA PRZEZ UCZNIÓW Z DOŚWIADCZENIEM MIGRACJI – METODA JES-PL

Tytuł:
ROLA MOTYWACJI W PROCESIE UCZENIA SIĘ JĘZYKA PRZEZ UCZNIÓW Z DOŚWIADCZENIEM MIGRACJI – METODA JES-PL
Motivation to learn languages by immigrant students – JES PL Method
Autorzy:
Pamuła-Behrens, Małgorzata
Morena, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/443054.pdf
Data publikacji:
2019-03-31
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Collegium Novum. Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Tematy:
migracja
metoda JES-PL
teoria samoukierunkowania
migration
JES-PL Method
self-determination theory
Źródło:
Neofilolog; 2019, 52/1; 43-60
1429-2173
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
An increasing number of immigrant students pose new challenges for the Polish school. The immigrant groups consist of foreign children, but also Polish children who migrate with their parents. Their adaptation to a new place and integration are not always easy. These children do not only need professional support from the school and its staff, but also from Polish students. The key to succeeding in this complex process is to learn the language and culture of the country of settlement. Acquisition of this knowledge is conditioned by a motivation to face the Other, the language and culture. The purpose of the paper is to explore the role of motivation to learn the new language and culture of the country of settlement. In particular, we focus on determinants of motivation in the context of language learning and problems immigrant and refugee students are faced with in a new country. We also present the JES-PL Method which aims to support the development of language and communication skills within an immigrant family in the context of school language education (JES).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies