Contribution to pedagogical diagnostics in teaching focused on health and safety at work for teachers of naturalist and technical subjects Wkład w diagnostykę pedagogiczną w nauczaniu dotyczącym bezpieczeństwa i higieny pracy dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych i technicznych
The paper describes a research topic dealing with the methodology of planning, design and application of a didactic test oriented on selected problems Health and Safety Issues for Teachers of Naturalist Subjects. Specific problems of the topic are the creation and use of the tests as a form of investigation of the knowledge and skills of the students as well as the objectivity and reliability of the tests.
W artykule opisano temat badawczy dotyczący metodologii planowania, projektowania i stosowania testu dydaktycznego zorientowanego na wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych i technicznych. Specyficznym problemem w tym zakresie jest tworzenie i stosowanie testów jako formy badania wiedzy i umiejętności uczniów, a także obiektywność i wiarygodność testów.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00