Wartości w firmie jako źródło przewagi konkurencyjnej w niestabilnych czasach Assets in the Company as a Source of Competitive Advantage at Turbulent Times
Celem rozważań jest przedstawienie koncepcji zarządzania poprzez wartości (Managing by Values– MBV) jako źródła przewagi konkurencyjnej
firmy w niestabilnych czasach. Odwołując się do pojęć kultury organizacji oraz hierarchii potrzeb według Maslowa, Rosenberga i Diltsa, autorka uzasadnia tezę o potrzebie odejścia od zarządzania wartością firmy przez instrukcje czy też cele. Na potwierdzenie słuszności tego kierunku myślenia przytacza m.in. wyniki badań ECCO Network oraz cyklicznie publikowany raport z cyklu Corporate Values Index.
An aim of considerations is to presents the concept of managing by values (MBV) as a source of company’s competitive advantage at turbulent times. Referring to the notions of culture of organisation and the hierarchy of needs by Maslow, Rosenberg and Dilts, the author is reasoning the thesis of the need to depart from company’s assets managing by instruction or by objectives. To confirm the validity of this direction of thinking she provides, inter alia, results of surveys of ECCO Network as well as the cyclically published report in the series called Corporate Values Index.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00