Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Le principe de la publicité dans le procès pénal polonais

Tytuł:
Le principe de la publicité dans le procès pénal polonais
Autorzy:
Murzynowski, Andrzej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/44014516.pdf
Data publikacji:
1977-12-31
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Instytut Nauk Prawnych PAN
Tematy:
principle
advertisement
Polska
proces
criminal trial
law
Źródło:
Droit Polonais Contemporain; 1977, 2 (34); 17-33
0070-7325
Język:
francuski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies