How Do Turkish Adolescents React To Sexual Appeals In Advertising? A Field Experiment Jak tureccy nastolatkowie reagują na odwołania do seksualności w reklamie? Doświadczenie polowe
This paper attempts to gain a deeper understanding of sexual appeals in
advertisings and their impact on Turkish adolescents’ attitudes towards ads.
This is a quantitative research and in this study an online survey was carried
out with 211 Turkish adolescents. The results show that Turkish adolescents’
gender and education level do not have a significant impact on their attitudes
towards the ads; however, their age does. The findings suggest that decision
makers should pay additional attention to identify their customers and train
their staff members accordingly. The paper also provides some suggestions
to advertisers and marketing managers who target the Turkish adolescents.
Artykuł stanowi próbę głębszego zrozumienia odwołań do seksualności
w reklamach i ich wpływu na postawy tureckich nastolatków wobec reklam.
Jest to badanie ilościowe, w którym przeprowadzono wywiady on-line z 211
tureckimi nastolatkami. Wyniki pokazują, że płeć i poziom wykształcenia
tureckich nastolatków nie mają istotnego wpływu na ich postawy względem
reklam, natomiast wiek – owszem. Wyniki sugerują, że decydenci powinni
zwrócić większą uwagę w celu identyfikowania swych klientów oraz odpowiednio
szkolić swój personel. Opracowanie zawiera również pewne sugestie
dla reklamodawców i menadżerów od marketingu, którzy kierują swą ofertę
do tureckich nastolatków.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00