Celem badawczym było wykazanie nowych tendencji kształtowania
architektury przedszkolnej w Polsce. Zastosowano metodę analizy i krytyki
piśmiennictwa, case study oraz metodę intuicyjną opartą na osobistych
doświadczeniach projektowych autorki. Studium przypadku pozwoliło na
wyciągnięcie wniosków – tendencje formalne, funkcjonalno-przestrzenne
i prośrodowiskowe kształtowania architektury przedszkolnej są zbliżone,
z uwzględnieniem lokalnych kontekstów.
The research goal was to show new trends in shaping contemporary
preschool architecture in Poland. The literature analysis and criticism method,
the case study method, as well as intuitive method based on the author’s
personal design experience were applied. A case study allowed to draw the
conclusion – formal, functional and spatial, as well as pro-environmental
tendencies observable in shaping pre-school architecture are corresponding,
with reference to local contexts.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00