The article aims at presenting the research results concerning specific
requirements and preferences of international students studying in Poland. It
starts with a short theoretical overview of the cultural aspect in marketing,
which is important with respect to successful selling the offer to international
students also regarding their individual (related to each culture) preferences.
It further presents the research results paying also some attention to the
issue of specific needs of international students related to personal agents’
competences.
W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczące konkretnych wymagań
i preferencji studentów zagranicznych studiujących w Polsce. Zaczyna się
on od krótkiego teoretycznego przeglądu aspektu kulturowego w marketingu,
co jest ważne z punktu widzenia udanej sprzedaży oferty dla studentów zza
granicy również jeżeli chodzi o ich indywidualne (odnoszące się do każdej
kultury) preferencji. W dalszej części przedstawiono wyniki badań, zwracając
również pewną uwagę na zagadnienie konkretnych potrzeb zagranicznych
studentów w odniesieniu do kompetencji agentów osobistych.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE
W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00