Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw produkcyjnych a preferencje konsumentów

Tytuł:
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw produkcyjnych a preferencje konsumentów
Product innovation of production enterprises and consumer preferences
Autorzy:
Szymańska, Anna Irena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/438953.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Tematy:
innowacyjność
produkty
preferencje konsumentów
Źródło:
Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego; 2012, 20; 147-161
2080-1653
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowadays, the overriding aim of each enterprise is to satisfy consumers’ needs and to generate profits. Usually, companies realise these aims by having a wide-variety-of-products portfolio, and by using adequate marketing strategies or sale techniques. What is extremely important in this field is product innovation and adjusting the range of products to market needs.Innovation is especially important on the soft drinks market, which is the focus of the article. The typical feature of this market is fast moving of products, low production costs and a great variety of products accessible on the market. These factors cause that the soft drinks market is very demanding and competitive.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies