Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena jakości usług gastronomicznych jako czynnik zwiększający zaufanie konsumentów

Tytuł:
Ocena jakości usług gastronomicznych jako czynnik zwiększający zaufanie konsumentów
Evaluation of quality catering services as a factor in increasing consumer loyalty
Autorzy:
Cieslik, E.
Cieslik, J.
Wasilewski, P.
Turcza, K.
Siembida, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/43743.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Wydawnictwo Uczelniane
Źródło:
Journal of Agribusiness and Rural Development; 2014, 33, 3
1899-5241
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies